2011. május 7., szombat

Szemle sütve











Hazatérve a Filmszemléről A tanúhoz menekültem. Nem is az, hogy egyszerűen imádom ezt a filmet, és bármikor képes vagyok megnézni, hanem hogy az egész szemle (illetve az első napja, amin részt vettem) ezt hozta ki belőlem. Ezt a filmet akartam látni, ezt hozta ki belőlem a felhozatal. Persze azzal a tudattal együtt, hogy micsoda mostoha, szerencsétlen, dühítő körülmények áldozata lett az egész, hogy halott volt már, mielőtt elkezdődött volna, és mindenki így is tekintett rá, mindenki így is érkezett, mintha ott se lett volna, mintha nem is lenne a fesztivál, szóval ezzel együtt sem tudtam sajnos elég elfogadó lenni.
De mindegy.































































































...valaki pedig volt olyan jó, hogy a teljes filmet megosztotta ___tube-on, úh. most én továbbítom, legyen csak itt. Köszönet csardij-nak. (Csak ilyen hülye négyzetbe hozza be itt, egyelőre nem tudom megoldani, úh. katt rá kétszer, hogy full-vájckrín legyen.) Jó mozizást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése