2010. február 24., szerda

Szolgálati...

...közlemény.

Tudom, első ránézésre megint hanyagoltam a blogot mostanság, főleg a munka meg a fáradtság okán (előbbiből szerencsére akad, utóbbi inkább permanens). De tán egyszerűbb, ha csak annyit említek: a karácsonykor beszerzett fenyőág, noha kicsit szikkadtabb, görnyedtebb, sápadtabb, de még mindig ott virít a vázában... szóval arra nem voltam képes, hogy kidobjam. (Asszem miatta változik lassan mutánssá a mellette élő növény, már nem tud hova hajladozni szegény.) Hát így vagyok.

De azért teljesen ne higgyük el, annyira nem hanyagoltam; hisz csomó frissítés volt, sikerült végre a csonkán maradt bejegyzések egy részét befejezni, kitenni. Khkhhmmm, egy részét. Az megint más, hogy ezt főleg az év első két hetében hajtottam végre (október 4, november 3, december 18, 20, 25, 31, január 1). De meg kell mondanom, a hangulatom is pont erre volt megfelelő/ennyire volt elegendő. (Aztán ez majd - a hamarosan aktiválni szándékozott - január 25-ből kiderül, sokat romlott.) Tanulságos: ha lanyhul a lendület, négyszer annyi idő sem elég semmire (január 3, február 6). Pedig mondom, akad még itt aktiválni való.. amire watch out, sort kerítek, s mint mindig, szeretném is mihamarább.

Nyilván azért jó volna, ha a mindennapi apróságokból-semmiségekből is visszaköszönne valami, akár 2-3 sorban is, de az mindig olyan kevés. Mondjuk amit muszáj említenem, tegnap sikerült moziban néznem (még amúgy nem adják) a Shutter Island-et (Viharsziget, új Scorsese-DiCaprio), és hát odáig meg visszáig voltam.. pedig volna miért belekötni, de akkor is, hangulat, feszültség, alakítások, DiCaprio, nagyvászon; élmény volt. Nna, rögtön egy esemény.

Szóval van itt élet, csak amolyan fűalatt. Ha valami korábbit kiteszek, majd ezt a bejegyzést update-elem. Mondjuk úgy, hogy update 1, update 2... és ennyi, mindegykinek jó éjt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése