2009. október 31., szombat

Félünk

Nem akartam lemaradni a mai csodás fényekről, ezért sétára indultam a géppel. Már majdnem kiléptem a kapun, amikor észrevettem ezt a levelet a "lakónyilvántartón".

Tisztelt lakók!

Vigyázzatok
B. úr fenyegetőzik hogy felakasztja magát, és felrobbantja lakását.
I. emelet 3. Mivel feleség meghalt.

T. Lakó! Félünk.


Elsőre megdöbbentem, aztán picit mosolyogtam rajta, de mégegyszer elolvastam, és a döbbenet győzött. Ilonka néni halála óta semmit nem hallottam Jóska bácsiról, nem láttam a házban, nem tudtam, hogy van, milyen állapotban, vagy miként élte meg ezt a szörnyűséget. Hát most megtudtam. Talán ez volt a legszókimondóbb üzenet, amit láttam a házban, mióta itt lakom. Korábban hasonlót sem.

Holnap Mindenszentek, aztán Halottak napja. Megértem hát az aggodalmat. Karácsony előtt még ilyenkor a legkönnyebb kikészülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése