2009. december 20., vasárnap

The great fagyos tél of '09

- avagy A Hótaposók, -10 fok

- És? Aztán mi lett?
- A gépész leadta a papírokat, én meg maradtam a kocsinál takarítani. Mint mindig. Így lehettem egyedül.
- Gáz lett volna, ha ő is tudja?
- Hát de nem kell tudnia róla. Meg másnak sem.
- De miért erre megyünk? Nem boltba indultunk?
- Ja de, de. Na szóval nagyon spéci új gép, valami EU-s pályázaton nyerte az állomás.
- Mennyibe lehetett?
- Két millió. Na és muszáj voltam egy rendes EKG-t csinálni magamnak, mert már tényleg úgy néz ki, stabilan magas a vérnyomásom. De várj, akkor ne arra, a Pengő még nyitva van, és ott van Activia is.
- Jó. És otthon mérted előtte többször is?
- Le. És szinte folyamatosan 150 felett volt.
- Jesszusom, húsz évet öregedtél.
- Ja ba*meg, már nagyon durva. Ma is reggel végeztem, utána négy és fél óra alvás... nem is emlékszem, mikor aludtam ennyit.
- És az eredmény?
- Szerencsére csak tachycardiám van.
- Csak? Szerencsére? Elég szerencsétlenül hangzik.
- Az csak szapora szívverés, az még nem nagy baj.
- Na és mi lett volna a baj?
- A tachyaritmia, ha az jön ki. Na az igazán para lett volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése