2011. június 18., szombat

@ home

Jelentem: hazaértem.
Brüsszel egyszerűen... rettenetes volt. Unalmas. Nem is tudom, hol kezdjem, baromi csalódott vagyok, egyáltalán nem ezt vártam. Tudom, milyen borzalmas lehet ezt olvasni, hiszen sokan még a Balatonig sem jutnak el, de tényleg. Úgy döntöttem ezért, megkímélve a még bizakodó olvasókat (?), objektív maradok, és a lehúzó, unalmas részeket egyszerűen kihagyom a beszámolóból.









































Hát akkor ennyi volt, azt hiszem, nem hagytam ki semmi izgalmasat.

Na jó, csak vicceltem!

Brüsszel valójában ZSENIÁLIS, FANTASZTIKUS, GYÖNYÖRŰ hely!! És nagyszerűen éreztem magam. De mivel bármiféle élménybeszámoló csak silány lenyomata lehetne a programokban, látnivalókban gazdag, amúgy kalandos, vidám utazásnak, csak képeket fogok föltenni, majd azok mondanak (?) valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése